آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آریا کنجد مامان و بابا

سر زدن اولین دندون

1393/2/24 4:09
نویسنده : مامان آریا
737 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

واییییییییییییییییییییییییییییی مامانم مبارکت باشه پسرم niniweblog.comniniweblog.com

امروز اولین دندون خوشگلت سرشو آورد بالا niniweblog.com

آریای مامان ,قهرمان من !!!!

چند روزی بود خیلی بیحال بودی niniweblog.comمامان فکر میکرد بهـــــــــــــــــــار شده و پسملیش تنبـــــــــــــــــــــله خجالتنگو گل پسرم میخواد بزرگ شه niniweblog.com

قربونت بشم من که تا غذاتو مامان شروع کرد فکر کردی بزرگ شدی و باید دندون دربیاری

آخه چند روزی میشه تقریبا یه هفته اس که سوپ شروع کردی به خوردن !!!!

از پریشب مامان جان پدر منو درآوردی یعنی تا صبح نزاشتی بخوابما داشتم از سر درد میمردمniniweblog.com همش جیغ میزدی گریه میکردی niniweblog.comمنو باباجی خیلی ناراحت و نگرانت بودیم niniweblog.com

دیشبم که شب عید بود و واسه روز پدر رفتیم خونه مامانی عادله...

دیدیم داری اذیت میشی مامان منو باباجی بردیمت بیمارستان بهرامی فدات شم ایشالا همیشه سلامت باشی و دیگه پات اونجور جاها نرسه ......

شبم که برگشتیم رفتیم خونه مامانی اینا موندیم تا مامانی عادله کمک من کنه و از شما مراقبت کنه تا من بتونم یکم بخوابم niniweblog.com

امشب یعنی سه شنبه 23 اردیبهشت سال 93 ساعت 21:30.با بابایی احمد و مامانی و خاله  و دایی اینا رفته بودیم رستوران و شما ممول من تو بغل من بودین که یهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو  مامان دید که پسمل قشنگش, شیر مردش دندونش سر زده و داره دالی میکنه niniweblog.com

نازم!!!!!نمیدونی چقدر من و باباجی ذوق کردیم من که دیگه نمیدونستم چیکار کنم محبتمحبت

نازدارم !باور کن خیلی دوستت داریم .من و باباجی عاشق هم و هر دو عاشق شماییمniniweblog.com

یه پله دیگه بزرگ شدی

امیدوارم تا آخرین پله های زندگی قشنگت منو باباجی شاد و سلامت کنارت باشیم و با هم خونواده خوشحالی بسازیم niniweblog.com

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

پسندها (1)

نظرات (3)

آروین
26 اردیبهشت 93 15:03
خدا براتون حفظش کنه خیلی ماهههههههههههههه
مامان آریا
27 اردیبهشت 93 3:31
مرسی عزیزم
روتوش آنلاین عکس
28 اردیبهشت 93 22:22
از دیدن شما در وب سایتمون خوشحال میشیم؛ به ما سر بزنید