آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آریا کنجد مامان و بابا

اومدن آریا

1392/8/8 12:35
نویسنده : مامان آریا
308 بازدید
اشتراک گذاری

مبخوام برات از اومدنت بگم مامانعینک

قربونت برم من که از اول پسر خوب و حرف گوش کنی بودیتشویقتشویق

دکتر زهرا توکل که شما رو بدنیا آورد مامان جان,به من گفته بود شما 20 آیان بدنیا میای من دیگه دل تو دلم نبود پسرم و ببینم و تو بغلش بگیرم niniweblog.com

البته بابا امیرم همینطور دیگه داشت صبرش تموم میشد همش به شما(اون موقع شما تو شکم مامان بودی )میگفت پس بابایی کی میایمتفکر

راستشو بخوای من همش میگفتم خدا کنه اریا روز 8 آبان بدنیا بیاد چون تاریخ تولدش روند میشه .اما خب یم هرچی خدا بخواد

خلاصه جونم برات بگه روز دوشنبه 6آبان بعد از ظهر مامان و بابا بالاخره تونستن برن آتلیه عکس بارداری بگیرن .اونجا تو پسمله شیطون هی لگد میزنی هی وول میخوردی niniweblog.comکلی بهت خندیدیم

شب که اومدیم خونه دیدم شما دیگه مثل قبل تکون نمیخوری صبحش که رفته بودم دکتر فشارم یه کمکی بالا بود دکتر گفت شب بیا دوباره

با عمه ندا تلفنی حرف میزدم که گفت خیلی خطرناکه حتما برو سونو .ماهم شبونه ساعت 12:30 با مامانی شهناز رفتیم بیمارستان مردم و بعدشم سونوگرافی اطهری

که دکتر تشخیص داد باید فورا بستری شم و نینیمو بدنیا بیارمسوت

بابا امیر زنگ زد به مامانی عادله بابایی داود اوناهم اومدن بیمارستان .اما بابا احمد و خاله نازلی نتونستن بیان اخه خاله کوچولو مدرسه داشت

مامانی راستشو بخوای با اینکه منتظرت بودم اما ترسیده بودم کلیم گریه کردم

خلاصه از سه شنبه ساعت 4 صبح تو بیمارستان بستری بودم تا چهارشنبه ظهر که شما اومدی

niniweblog.com

خوش اومدی

خداجونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم شکـــــــــــــــــــــــــــــــرتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)