آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آریا کنجد مامان و بابا

اولین های کنجد

1393/2/7 16:00
نویسنده : مامان آریا
224 بازدید
اشتراک گذاری

پسمله من

چون تا حالا نتونسته بودم بیام و واسه جیگر خودم وبلاگ بسازم ,میخوام همه اون اتفاقایی که افتاده و من اینجا نتونستم بنویسم و(تو یه دفتر خاطرات که مال خودته نوشتم ),اینجام بنویسم

اولین باری شیر خشک خوردی :21 آبان 92

اولین مهمونی که رفتیم :25 آبان 92 خونه خاله فرشته

اولین باری سوار مترو شدی :6آذر 92

اولین ماهگـــــــــــــــــــرد تولد پسمل خودم :8آذر 92  من یه کیک خوشمزه پختم واسه خونه مامانی شهناز یه دونه واسه خونه مامانی عادله آخه ما خیلی از اومدنت خوشحالیم مامانی

روزی که ختنه شدی :27 آذر 92 بیمارستان میلاد

یه روز مهم !11دی 92

هم حلقه ختنه ات افتاد مامانی

هم اولین برف ظمستونی رو دیدی مامان جان

اولین مسافرت زندگی  پسر نازم :12 دی 92 شمال رفتیم قبونت بشم

اولین باری غذا خوردی و قاشق گرفتی :6فروردین 93


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 16:55
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین