آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آریا کنجد مامان و بابا

پایان شش ماهگی آریا

1393/2/8 21:43
نویسنده : مامان آریا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قهرمان مامان بای بایniniweblog.com

امروز شش ماهت تموم شد و وارد هفت ماه شدی.مبارکت باشه گل من  تشویق

 

 

 

امروز صبح ساعت 8 با بابا امیر بیدارت کردیم که ببریمت واکسنتو بزنی اولش مثل همیشه که آقایی و با لبخند از خواب بیدار میشی .بود اما وقتی رفتیم سوار ماشین شدیم .خیلی شاکی بودی محل من و باباجی نمیزاشتی زبانابرو

ولی عوضش مثل یه مرد نشستی رو پای مامان و واکسنتو خانم دکتر به پات زد توم فقط اولش گریه کردی گریهاما بعد از بس که مرد و قوی هستی سرحال شدی  و شروع به شیطنت کردی

قبونت بشه مامان دوستت دارم قلبماچ

داری کم کم بزرگ میشی آقای من .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریاد
8 اردیبهشت 93 23:58
مامانه اریا جون اففففففففففرین چقدر خوب که خودت پسرتو بغل میگیری که واکسن بزنه من همیشه از اتاق بیرون میرم گل پسرت یک ماهو 12روز از اریانه من بزرگتره راستی توی درباره ی وبلاگ نوشتی 1292 بجای 1392.عزیزم به وبلاگگ اریانه منم سر بزن
مامان آریا
پاسخ
فریاد جان ممنون از اینکه به وبلاگ پسرم اومدی و ممنون که بهم سوتیم رو گفتی خدا پسرتو واست نگه داره .چرا میری بیون چیزی نداره که پسملی گناه داره
مامان عاطی
15 اردیبهشت 93 12:49
سلام ماشالله پسر نازی داری به وب ما هم سر بزن
ژاله مامان آیدا
15 اردیبهشت 93 22:38
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس